Розміри корту
-
Загальні розміри: 6,10 м × 13,41 м
-
Ширина зони подачі: 3,05 м
-
Нейтральна зона («кухня»): 2,13 м від сітки з кожного боку
-
Сітка: ділить корт навпіл
1. Основні положення
-
Гра ведеться переважно у форматі 2 на 2 (також можлива 1 на 1).
-
Розмір корту та сітки однаковий для обох форматів.
-
Заборонено бити по м’ячу з льоту, перебуваючи в зоні «кухні» або торкаючись її лінії.
-
Можна стояти в «кухні», але не під час удару з льоту та не після нього — порушення = помилка.
-
Удар повинен здійснюватися наземним способом (тобто не вище талії).
2. Подача
-
Подача — навхрест у протилежне поле.
-
Подається один раз, без права на повтор.
-
Рука під час подачі має бути нижче талії.
-
Рух руки — знизу вверх, без “замаху зверху”.
-
Нога не повинна торкатися лінії чи заходити за неї.
-
Подає по черзі кожен гравець у команді.
-
У першому розіграші подає лише один гравець команди, потім — перехід.
3. Послідовність подач
-
Якщо команда виграла очко — подача лишається за нею, переходить до іншого гравця.
-
Якщо програла — переходить до суперників.
-
У парній грі: після втрати м’яча один раз — команда подає вдвох по черзі (Side-out system).
4. Системи підрахунку очок
✅ Класична система (Side-Out):
-
Очки набирає лише команда, що подає.
-
Гра до 11 очок, потрібно виграти з різницею мінімум 2.
-
На турнірах — до 15 чи 21, якщо прописано в регламенті.
Rally-рахунок:
-
Очки нараховуються в кожному розіграші, незалежно від того, хто подає.
-
Застосовується, якщо потрібно скоротити тривалість матчів.
5. Правило двох відскоків
-
Після подачі м’яч має обов’язково:
-
Відскочити у приймаючого;
-
Потім — у подаючого;
-
Тільки потім дозволяється грати з льоту.
-
-
Це вирівнює шанси та усуває перевагу команди, що подає.
6. Типові помилки (Faults)
-
Удар до відскоку м’яча після подачі (порушення правила двох відскоків).
-
Вихід м’яча за межі поля.
-
Торкання сітки під час гри.
-
Вхід у «кухню» під час чи після удару з льоту.
-
Подача у неправильне поле.
-
Удар з неправильної позиції.
-
Подвійне торкання або «затримка» м’яча.
-
Торкання стороннього предмета.
-
Удар по м’ячу на стороні суперника (за винятком блоку).
-
Гравець торкнувся м’яча двічі підряд.
7. Як визначити, хто подає першим
-
Визначається жеребкуванням або випадковим способом (наприклад, кидок монетки або витягування картки з написом 1/2).



